
Στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ KA122, με τίτλο «APPLE - Apply Positive Psychology in Learning Environment»,και των εργαστηρίων δεξιοτήτων, υπό την καθοδήγηση της εικαστικού Γαλήνης Κριαρίδη (ΠΕ08), του σχολείου, ασχοληθήκαμε με τη Θεματική Ενότητα «Ζω καλύτερα» και συγκεκριμένα με τη δράση με το θέμα «Τρέφομαι υγιεινά από τον κήπο του σχολείου», η συνεργασία έγινε με την Λουΐζα Βασιλείου, ΠΕ06.
Διδασκαλία της Παράδοσης: Η διαδικασία παρασκευής και οι συνταγές μπορούν να διδάξουν στα παιδιά παραδοσιακές αξίες και συνήθειες.
Ανάπτυξη Δεξιοτήτων: Η συμμετοχή στην παρασκευή ενισχύει τις πρακτικές δεξιότητες και την αυτονομία των παιδιών.
Προώθηση Υγιεινής Διατροφής: Στο σχολείο, τα παιδιά στον κήπο μαζεύουν ελιές, τις πλένουν και μετά τις βάζουν σε βάζα με αλμυρό νερό. Με αυτόν τον τρόπο, μαθαίνουν την ελληνική παράδοση και πώς φτιάχνονται οι παραδοσιακές ελιές τουρσί, προάγοντας την καλή διατροφή από νεαρή ηλικία.
Κοινωνικές Δεξιότητες: Τα παιδιά μαθαίνουν να συνεργάζονται με άλλους, αναπτύσσοντας κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες . Μαθαίνουν πώς να παράγουν τα ίδια με βιολογικό τρόπο , να τα καταναλώνουν ανάλογα με την εποχή και να δοκιμάζουν, και θα καταλάβουν καλύτερα τη διαδικασία και την παραδοσιακή αξία της.




