«Μαθαίνω για το όνομά μου»
Σκεφτήκατε ποτέ πώς γεννήθηκε το όνομά σας; Γιατί να ονομάζονται τόσοι και τόσοι άνθρωποι όπως ακριβώς ονομάζονται και όχι διαφορετικά; Απ? όλες τις δεκάδες χιλιάδες οικογενειακά και μικρά ονόματα της γλώσσας μας δεν υπάρχει ούτε ένα που να μην έχει τη δική του, ξεχωριστή σημασία του. Τα ονόματά μας, οικογενειακό και βαπτιστικό, είναι δύο λέξεις που μας συντροφεύουν σ? όλη μας τη ζωή.
Η Γ΄ τάξη, στο πλαίσιο των Πολιτιστικών Προγραμμάτων για την τρέχουσα σχολική χρονιά, ασχολήθηκε με τα ονόματα (βαφτιστικά και επίθετα) όλων των μαθητών/τριών του Σχολείου, τη σημασία τους, την προέλευσή τους και τα ταξινόμησε σε κατηγορίες. Παράλληλα, εξετάστηκαν και πολλά άλλα στοιχεία, όπως η καταγωγή των μαθητών, η πληθυσμιακή κινητικότητα, η ιστορία του Κορδελιού και πολλά άλλα ακόμη. Στην εργασία, μέσω ερωτηματολογίου, πήραν μέρος 126 μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων (σε σύνολο 236, δηλαδή ένα ικανοποιητικό δείγμα του 53%).
Τα παιδιά συνεργάστηκαν, ήρθαν κοντά στον απέραντο πλούτο της ελληνικής γλώσσας και μέσα από διαδικασίες έρευνας και αναζήτησης γνώρισαν την ιστορία της οικογένειάς τους. Για να το δείτε σε μορφή pdf και να το κατεβάσετε επιλέξτε παρακάτω το επισυναπτόμενο αρχείο