Sunday, January 22, 2023 Super User 3Δημοτικό-Σχολείο 1549

 

Το όραμά μας στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου Κορδελιού είναι να ενδυναμώσουμε τους μαθητές να αποκτήσουν και να εκτιμήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα τους υποστηρίξουν, ως δια βίου μαθητές, να συμμετέχουν σε δράσεις, πανελλαδικές και διεθνείς, και να εξασκήσουν τις βασικές αξίες του σχολείου. Θέλουμε να προετοιμάσουμε

...

Μνημόνια Ενεργειών Εκτάκτων Αναγκών

Πρόγραμμα "Σχολεία για όλους"

Παρακολούθηση προγραμμάτων STEM στο κολλέγιο Ανατόλια

download 1

 

Την Τρίτη 26 Μαρτίου οι μαθητές/τριες της Δ' και Στ' τάξης επισκέφτηκαν το κολλέγιο Ανατόλια και παρακολούθησαν δύο προγράμματα STEM. Το ένα πρόγραμμα είχε τίτλο "Green vibes"  και αφορούσε το περιβαλλοντικό πρόγραμμα της χρήσης πλαστικών. Τα παιδιά συζήτησαν το θέμα της χρήσης πλαστικών, τις επιπτώσεις της χρήσης των πλαστικών στο περιβάλλον και τους τρόπους που μπορούν να συμμετέχουν ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος και να συνεισφέρουν στην αειφορία. Το εργαστηριακό μέρος  του προγράμματος περιλάμβανε τεχνικές διαχωρισμού πλαστικών από δείγμα άμμου ανάλογα με το μέγεθος του πλαστικού και παρατήρηση στο μικροσκόπιο της μορφής των μικροπλαστικών. Το εργαστήριο τελείωσε  με ένα κουίζ στο kahoot όπου ελέγξανε τις γνώσεις που αποκόμισαν.

Το δεύτερο εργαστήριο είχε τίτλο "Green Racers" και στόχο είχε τα παιδιά χρησιμοποιώντας τον κύκλο σχεδιασμού της μηχανικής να σχεδιάσουν, να κατασκεύασουν και δοκιμάσουν ένα μοντέλο αγωνιστικού αυτοκινήτου Formula 1. 

 

 

Thursday, April 15, 2021 Super User Uncategorised 2410
Επισκέψεις - Εκδρομές των μαθητών/τριών του σχολείου μας
Thursday, April 15, 2021 Super User Uncategorised 2367
Καινοτόμες Δράσεις του σχολείου μας
Thursday, April 15, 2021 Super User Uncategorised 2357
Εκδηλώσεις του σχολείου μας

Επισκέπτες

106873
TodayToday3
YesterdayYesterday93
This_WeekThis_Week86
This_MonthThis_Month1807
All_DaysAll_Days106873

3o Δημοτικό Σχολείο ΕΛευθερίου Κορδελιού

Διεύθυνση:
Μακεδονομάχων 7, 56334

Τηλέφωνο:
2310706740

Email:
3dimele@sch.gr