Αφού μιλήσαμε για το πρόγραμμα και αναλύσαμε τους στόχους και τον τρόπο με τον οποίο θα εργαστούμε, καταλήξαμε πως πρέπει να δημιουργήσουμε ένα λογότυπο που θα αντιπροσωπεύει το πνεύμα του project μας. Ο καλύτερος τρόπος ήταν να αρχίσει ένας διαγωνισμός ανάμεσα στους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τάξεων. Διάρκεια δύο εβδομάδες. Ο ενθουσιασμός ήταν μεγάλος. Οι ιδέες πολλές. Τα έργα ήταν ζωγραφιές αλλά και ψηφιακές εργασίες. Ο σύλλογος διδασκόντων, αφού μελέτησε προσεκτικά τις υποψηφιότητες, επέλεξε το έργο που θα αντιπροσωπεύσει το σχολείο μας στον διαγωνισμό ανάμεσα στα έργα των εταίρων μας. Το νικητήριο λογότυπο απέδιδε με έξυπνο τρόπο την ολιστική άποψη του να είναι κάποιος υγιής και στο σώμα και στο πνεύμα και παράλληλα τα χρώματα που είχαν χρησιμοποιηθεί αντιπροσώπευαν τις σημαίες των συμμετεχόντων χωρών.