Δράση: Διερεύνηση και Παρουσίαση των χωρών καταγωγής των πολύγλωσσων μαθητών του σχολείου.
Οι μαθητές/τριες συνεργάστηκαν προκειμένου να μάθουν ποιες είναι οι χώρες καταγωγής και οι μητρικές γλώσσες των πολύγλωσσων συμμαθητών/τριών τους /των παιδιών με προσφυγική εμπειρία. Αξιοποιώντας το ερωτηματολόγιο, κατασκεύασαν διαδραστικό ψηφιακό χάρτη αλλά και έντυπο όπως επίσης παζλ και επιτραπέζιο παιχνίδι και έναν πίνακα με το βασικό λεξιλόγιο στις γλώσσες που έχουν σχέση με τη χώρα καταγωγής ή προέλευσης.
Οι μαθητές/τριες διεξήγαν έρευνα προκειμένου να μάθουν ποιες είναι οι χώρες καταγωγής και οι μητρικές γλώσσες των πολύγλωσσων συμμαθητών/τριών τους /των παιδιών με προσφυγική εμπειρία.
Επιτραπέζιο παιχνίδι
Λεξιλόγιο
Δράση: "Επιγραφές"
Οι μαθητές/τριες συνεργάστηκαν και συναποφάσισαν τι επιγραφές χρειάζεται να τοποθετηθούν στο σχολείο και να μεταφραστούν σε όλες τις μητρικές γλώσσες προκειμένου να αποκτήσουν όλοι/ες τη γνώση και την κατανόηση τόσο της χωροταξίας του σχολείου.
Δράση: "Κείμενα Βασικών Κανονισμών λειτουργίας του σχολείου"
Οι μαθητές/τριες συνεργάζονται και διατυπώνουν τα κείμενα των βασικών κανονισμών λειτουργίας του σχολείου όπως αυτοί καθορίζονται από τον βασικό κανονισμό του σχολείου που είναι αναρτημένος στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου.